Mevzuat Destek Hizmeti
Program kullanıcılarımıza verdiğimiz ve bilenlerin benzersiz buldukları “kullanıcı teknik desteği”ni geliştirerek sürdürmekteyiz. Uzun süredir sektörden gelen yoğun istek ve önerileri değerlendirdik ve Sayıştay ve yargıda uzun yıllar hizmet etmiş olan uzmanların katkılarını da alarak yeni bir birim oluşturduk ve MEVZUAT DESTEĞİ vermeye başladık.
Kamu ihale mevzuatı, yaklaşık maliyet hazırlama, hakediş düzenleme konularında eğitim ve danışmanlık desteği alabileceksiniz. Bölük pörçük internet ve sosyal medya haberleriyle uğraşmak zorunda kalmadan, tam olarak sizin sorunuzu / sorununuzu bildirip DOĞRU yanıtı alabileceğiniz bir sistem bu.
Mevzuat Destek Hizmeti’nin programlarımız için verdiğimiz kullanıcı teknik desteğinden farkı nedir?
Kullanıcı teknik desteği kullanıcılarımıza verilir ve ilgili programın kullanımına ait soru ve sorunları kapsar. Dolayısıyla bu hizmet, program açıkken yani programı kullanırken ihtiyaç duyulan desteğin verilmesiyle sınırlıdır. Buna bir de olası dosya bozukluklarının düzeltilmesi için yapılan yardımı da eklemeliyiz. Hesaplama yol ve yordamlarının neden öyle olduğu, mevzuat ve diğer teknik dokümanların açıklanması ve yorumlanmasıyla ilgili konular ise bütünüyle Mevzuat Destek Hizmeti’nin kapsamına girer.
Mevzuat Destek Hizmeti neleri kapsar?
Mevzuat destek hizmeti 3 seçenekli olup bunlardan seçilenlere ait hizmet paketi edinilebilir.
- 1Yapı Yaklaşık Maliyeti ve Hakediş Mevzuatı Destek Hizmeti’nin kapsamı
Hizmetin kapsamı, yapı yaklaşık maliyeti ve hakediş düzenlerken karşılaşılan soru ve sorunların şartnameler ve ihale mevzuatı çerçevesinde yanıtlanmasıdır.
-Yaklaşık maliyetin hesabı
- Kullanılması gereken birim fiyatlar
- İş gruplarının belirlenmesi
- Nakliye fiyatının hesabı
- İşin ihale türünün belirlenebilmesi için kısımlara ayrılması gerekiyorsa anahtar teslim ve teklif birim fiyatlı kısımlarının belirlenmesi
- Fiyat farkı verilmesi gereken işlerde ağırlık oranlarının bulunması
…
-Hakediş düzenlenmesi
- Sözleşme bilgilerinin hakediş düzenlemedeki önemi
- Hakediş tespit tutanağı
- Fiyat farkında karşılaşılan sorunlar
- İş artışı ve eksilişi
- Cezalı çalışılma, süre uzatımı
- Geçici kabul, kesin kabul
- Muayene kabul işlemleri ile ilgili belgeleri hazırlayabilme
- 2Hizmet ve Mal Alımları İçin Hakediş Mevzuatı Destek Hizmeti’nin kapsamı
Hizmetin kapsamı hizmet ve mal alımlarının hakedişlerini düzenlerken karşılaşılan soru ve sorunların şartnameler ve ihale mevzuatı çerçevesinde yanıtlanmasıdır.
- Sözleşme bilgilerinin hakediş düzenlemedeki önemi
- Personel alımlarında Birim Fiyat belirlenmesi
- Yüklenici kârı ve %4 sözleşme genel giderlerin hakedişlerdeki yeri
- Fiyat farkında karşılaşılan sorunlar
- Toplu İş Sözleşmesi kapsamında yapılan ödemelerin hakedişe yansıtılması
- Personel bordro işlemleri
- Mal alımı sözleşmelerinde fiyat farkı ayrıntıları
- Kesin hesap işlemleri
…
- 3Kamu İhale Mevzuatı Destek Hizmeti’nin kapsamı (tek bir iş için verilir)
- İdarelerin ihale öncesindeki dosya hazırlıkları, ihale sürecinin yönetimi, sonuçlandırma ve sözleşmenin yapılması
- Yüklenicilerin ihaleye teklif dosyası hazırlama süreci, ihaleye sonucuna itiraz, uygun teklif durumunda sözleşmenin imzalanması ile sonuçlanan işlemler
- Bu hizmet her bir iş için sözleşme yapılarak ayrı verilir. Yıl boyunca tüm işleri kapsayan danışmanlık hizmeti seçeneği de vardır.
- …
Mevzuat Destek Hizmeti kimler içindir?
Mevzuat Destek Hizmeti nasıl alınır, nasıl ücretlendirilir?
Sözleşme veya sipariş formunda belirtilen tarih aralığında ve soru sınırı olmaksızın hizmet verilir.
Güncel sürüm kullanım hakkı olan tüm Oska kullanıcıları ilave bir maliyet ücreti ödeyerek bu hizmeti alabilirler.
Ayrıntılı bilgi ve satın alma için [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz.