Prime Destek nedir?
Kullanıcılara ürünleri kullanırken verilen uzman desteğinin kalitesi ile sektörde fark yaratmış olan Oska, bu hizmetini şimdi ulaşılmaz yeni bir zirveye taşıyor.
Kullanıcıya verilen uzman desteğinin, daha uzun zaman dilimlerinde ve öncelikli olarak verilmesine Prime Destek diyoruz.
Prime Destek’te neler yok?
- Meşgul sesi ve anons dinlemek YOK!
- Onlarca numara tuşlamak YOK!
- Telefonda dakikalarca beklemek YOK!
- “Eyvah, mesai bitiyor” kaygısı YOK!
Prime Destek’te neler var?
- Kayıt formunda belirttiğiniz konunun uzmanı tarafından aranmak VAR!
- Oska kullanıcısı olarak hak ettiğiniz ayrıcalığı yaşamak VAR!
- Mesai saatlerini dışında da destek talebinde bulunmak, ilk mesai saatinde hemen aranmak VAR!
Kimler Prime Destek alabilir?
Tüm Oska kullanıcıları Prime Destek hizmetinden yararlanabilirler. Ancak bunun için kullanıcının cep telefonunun Oska’da kayıtlı olması ve kullanılan ürüne ait güncel sürüm kullanım hakkının sürüyor olması gereklidir.
Prime Destek talebi nasıl yapılır?
HakedişPlus ana ekranında Yardım > Prime Destek Talebi ile açılan form doldurularak yapılır.
Prime Destek talebi her saat yapılabilir mi?
Evet, Prime Destek talebinizi günün her saatinde yapabilirsiniz ancak bir uzman tarafından aranmanız izleyen ilk destek saatinde gerçekleşir.
Prime Destek, Oska destek hattı aranarak alınan destekten farklı mıdır?
Evet, normal mesai saatlerinde telefonla arama yapılarak alınabilen destek hizmetlerinde günün, ayın ve yılın belirli dönemlerindeki yoğunluklar nedeniyle beklemeler olabilir. Prime Destek hakkı olup istekte bulunan kullanıcılar ise öncelikli olarak değerlendirilir ve kısa sürede aranarak uzman desteği alırlar.
Prime Destek kaç kişiye verilir?
Lisans kartında ya da sözleşmesinde yazan kullanıcı sayısı kadar kişiye verilir. Prime Destek alacakların cep telefonu bilgilerinin lisans sahibi tarafından Oska’ya bildirilmiş olması gereklidir.